معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، چراغ راه برگزاری انتخابات پیش رو است و مسیر را برای برگزارکنندگان انتخابات مشخص کرده است
کد خبر: ۱۱۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 27 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان خمین که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: هر مدیر یا مسئولی که به اندازه سر سوزنی از کاندیدای انتخابات طرفداری کند، از این مسیر خارج شده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: همه کاندیداهای انتخابات اسفندماه برای این ستاد یکسان هستند و با هیچکدام عقد اخوتی وجود ندارد.

نظری با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال منفعت‌طلبی از کاندیداها نباشند، گفت: ماده‌های ۷۰ تا ۸۰ قانون انتخابات ناظر بر عملکرد مجریان انتخابات است.

وی با انتقاد از کسانیکه مدعی مهندسی انتخابات هستند، تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم رویکرد اصلی ستاد انتخابات استان مرکزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، همراهی کامل هیات نظارت و مُر قانون را رویکرد دولت سیزدهم در برگزاری انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: هر مدیر یا کارمند اداره‌ای که ذره‌ای از داوطلبی جانبداری کند از سمت خود عزل می‌شود.

نظری با اشاره به اجرای نظارت استصوابی در انتخابات اظهار کرد: این نظارت در مورد اشکال برخی افراد است که در دنیا اجرا می‌شود و کسانیکه شورای نگهبان به عنوان نامزد انتخابات تأیید کند مورد احترام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه چالشی که امروز آمریکا با آن مواجه شده را بیان کردند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: باید به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری ایمان داشت و جمله ایشان درباره نزدیکی به قله را باور کرد.

نظری با اشاره به حضور برخی افراد خود فروخته در اغتشاشات پارسال، گفت: زادگاه امام راحل برخلاف اینکه نقطه تمرکز دشمنان بود، کمترین آسیب را داشت و شورای تامین خمین برای حفظ امنیت و آرامش به خوبی با مردم ارتباط برقرار کرد.

وی حفظ نظام را از واجب‌ترین واجبات دانست و بیان کرد: آفتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی از خمین طلوع کرد و تقدیم یک‌هزار شهید این شهرستان به انقلاب، رسالت مسئولان و مردم این خطه را در پایندی به آرمان‌های انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، با گرامیداشت هفته بسیج افزود: واژه مقدس بسیج در دوران دفاع مقدس نمایان شد و دشمن از نام بسیج می‌ترسد.

نظری اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی بسیجی عمل کردن و در هر حوزه‌ای که موفقیتی به دست آمده، نتیجه تفکر بسیجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار